Přihlášení
jméno:
heslo:


zapomenuté údaje

Úvodní stránka
Výzkum konkurenceCoral - běžné účtyCoral - uvěryVaran - spořeníbanky, pojišťovny, ...

Pillow: moderní pojišťovna pro chytré klienty

11.3.2011  |  Redakce| foto: Pillow


Obrázek: Logo PillowJediná pojišťovna v Česku, která se o svůj zisk dělí se svými klienty půl na půl. Pojišťovna, která deklaruje že přináší srozumitelné pojištění bez skrytých podmínek, háčků, limitů a nesmyslných výluk. Jak vidí Pillow odborníci kteří hodnotí pojišťovny a finanční produkty?

Pillow pojišťovna minulý týden zveřejňola výroční zprávu za rok 2024, aktuální počet klientů, pojistných smluv a změny spojené s růstem pojišťovny.  


Pillow: 1,2 miliardy, 300 tisíc smluv 



Pillow pojišťovna nabídla první pojištění v roce 2020 a během 5 následujících let se stala nejrychleji rostoucí pojišťovnou v Česku. Například v povinném ručení zvýšila Pillow za toto období svůj tržní podíl o 2,4 %, tj. nejvíce ze všech pojišťoven. Podobný růst nyní Pillow pojišťovna zažívá na Slovensku, kam vstoupila ke konci roku 2023 a během jednoho roku získala podíl 0,5 % bez reklamní kampaně. V březnu celkový počet pojistných smluv v Česku a na Slovensku překonal hranici 300 tisíc a počet klientů dosáhl čtvrt miliónu.

Důvody úspěšného působení Pillow komentuje Jakub Strnad, vizionář, zakladatel a CEO pojišťovny: „Strategie pojišťovny je postavena na principu SMART SIMPLE. Vše, co pro naše klienty navrhujeme a vytváříme, musí být jednoduché, ne však prostoduché. Složitost je chybou stejně jako přílišné zjednodušení. Posledních 5 let nám ukázalo, že lidé v Česku i na Slovensku tento přístup oceňují a je přesně tím, co požadují od moderní a férové pojišťovny.“


Výsledky Pillow za rok 2024 



Právě zveřejněná výroční zpráva odhaluje výsledky hospodaření za rok 2024.  Celkové předepsané pojistné (tj. peníze klientů za jednotlivá pojištění) dosáhlo za celý uplynulý rok hodnoty 1,2 miliardy Kč a poprvé v historii překonalo miliardovou hranici. Pojišťovna již druhý rok za sebou ukončila hospodaření se ziskem a potvrdila tak svou finanční stabilitu. „Minulý rok byl z pohledu řízení rizika výjimečně náročný. Povodně způsobené tlakovou níží Boris prověřily zajistný program Pillow a ten obstál na jedničku s hvězdičkou. Pillow pojišťovna v rámci povodní řešila celkem 1098 škod, naprostá většina z nich se týkala nemovitostí a 35 byly škody na vozidlech,“ popisuje dopad povodní Jakub Strnad.


Je Pillow doopravdy tak dobrá pojišťovna, jak se prezentuje?



Abychom mohli hodnotit výhody Pillow pro klienty, vycházíme z výsledků dvou odborných analytických soutěží, které pracují s velkým množstvím dat a informací. Soutěž Visa Nejlepší pojišťovna hodnotí jak klientskou část, tak i ekonomiku dané pojišťovny. Finanční produkt roku hodnotí parametry finančních produktů v patnácti produktových kategoriích. Na základě výsledků těchto soutěží můžeme korektně konstatovat, že Pillow poskytuje pro své klienty doopravdy zajímavé produkty a služby,říká Michal Mošnička, ředitel společnosti Scott & Rose, která je provozovatelem finančního portálu Finparáda.cz

V listopadu 2024 byl vyhlášen 16. ročník soutěže „Visa Nejlepší banka a Visa Nejlepší pojišťovna 2024.“Obrázek: Logo Visa Nej Banka 2024
Analytici vyhodnotili stovky objektivních dat a ukazatelů, které poskytují ucelený obraz o jednotlivých finančních institucích. 

U Pojišťoven se v klientské části soutěže hodnotilo šest kritérií - šíře poskytovaných produktů, výše pojistného, klientské procesy, srozumitelnost pojištění pro klienty, digitální služby a dostupnost pojišťovny pro klienty. Největší váhou 21% do hodnocení vstoupilo kritérium výše pojistného.

V této soutěži se Pillow v klientském hodnocení umístila na druhém místě s celkovým scóre 75,9%. Pojišťovna nejvíce bodovala v oblasti výše pojistného a ve srozumitelnosti pojištění.


V soutěži „Finparáda.cz - Finanční produkt roku 2024“  
získala Pillow ocenění za oblast autopojištění. Obrázek: Finanční produkt roku 2024
Povinné a havarijní pojištění  je hodnoceno z pohledu cenové výhodnosti, oblíbeností pojišťovny měřeno růstem na trhu, nabízenými benefity, digitalizací produktu a srozumitelností pro klienty. 

                                                                                                                                        

@@seznamtable_start@@
Žebříček autopojištění  Obrázek: Pokračuj
Přehled autopojištění  Obrázek: Pokračuj
Online sjednání autopojištění  Obrázek: Pokračuj
@@seznamtable_end@@





všechny příspěvky
Dále v rubrice

Nabídka prezentace pro vítěze soutěží a žebříčků Finparády.cz

Obrázek: Byznys Datově analytická společnost Scott & Rose sestavuje a aktualizuje od roku 2011 na specializovaném portále Finparáda.cz nezávislé žebříčky nejlepších finančních produktů a služeb. Ročním výsledkem žebříčků je vyhlášení Finančního produktu roku za jednotlivé produktové kategorie...

Nabídka specializovaného finančního zpravodajství - videa, rozhovory, podcasty...

Obrázek: Tisková konfernce Cvak Datově analytická společnost Scott & Rose, která provozuje specializovaný finanční portál Finparáda s vlastním zpravodajstvím nabízí videa, rozhovory, podcasty zaměřené na finanční produkty, služby a související témata z bank, penzijních, investičních společností a pojišťoven.

Nabídka komerčních článků ve zpravodajství

Obrázek: Obrázek Společnost Scott & Rose nabízí pro Vás a pro Vaše klienty publikaci komerčních článků na námi specializovaných portálech Finparáda.cz, sk a Autoparáda.cz.

Analýza klíčových informací

Obrázek: Analýza Analyzujeme nejdůležitější zprávy z českého bankovního trhu na produkty a služby dané banky.

všechny příspěvky v rubrice










 






  money & business point   

 Domů   Tisk   Nápověda   Kontakt

Provozuje Scott & Rose   www.mbpoint.sk