Přihlášení
jméno:
heslo:


zapomenuté údaje

Úvodní stránka
Výzkum konkurenceCoral - běžné účtyCoral - uvěryVaran - spořeníbanky, pojišťovny, ...

Jak banky komunikují s klienty. Srovnání komunikačních kanálů.

3.11.2014  |  Helena Kadlecová


Jak banky komunikují s klienty. Srovnání komunikačních kanálů. Na snímku muž u počítače.Od 10. listopadu 2014 dojde u Citibank k výraznému omezení nabídky služeb telefonních bankéřů – banka ruší nonstop provoz telefonního bankovnictví. Nově budou bankéři na telefonu klientům k dispozici jen v pracovních dnech od 8 do 20 hodin. Změna se dotkne hlavně klientů, kteří prostřednictvím telefonu potřebují zadávat bance transakční pokyny nebo potřebují podrobné informace o svém účtu či kreditní kartě. Bankovní společnosti používají při komunikaci s klienty celou řadu kanálů. Jejich přehled najdete v naší analýze.

Analýza



Analýza k výše uvedené zprávě je dostupná v rámci placeného výstupu Týdenní analýza klíčových informací.

Společnost Scott & Rose, provozovatel portálu MBpoint.cz, nabízí pro banky pravidelnou Týdenní analýzu klíčových informací. Pro danou banku vybíráme zprávy, které mohou mít dopad na její marketing, obchod, inovace produktů a služeb. Vybrané zprávy analyzujeme se zaměřením na konkurenční nabídku na daném trhu, případně na zkušenosti v zahraničí. Každá zpráva obsahuje i informaci, zda jde o zprávu, která je hrozbou pro danou banku, zda je zprávu potřeba dále sledovat, analyzovat a nebo zda jde pouze o informativní zprávu. Týdenní analýza je určena jak pro management banky, tak i pro pobočkové pracovníky.

Více informací získáte na: info@scott-and-rose.com.






všechny příspěvky
Dále v rubrice

Důležité produktové změny a inovace za rok 2017

Inovace Každý týden analyzujeme dvě nejdůležitější zprávy z českého bankovního trhu. Celkem jsme za rok 2017 analyzovali 93 zpráv...

Aktuální marketingové akce bank

Aktuální marketingové akce bank. Na snímku pracovník banky a dveře do banky. Přehled všech speciálních nabídek, odměn a marketingových akcí, kterými se snaží jednotlivé bankovní společnosti získat nové klienty a odměnit i ty stávající...

Jaká je nabídka online sjednání produktů bankovních společností pro nové klienty?

Jaká je nabídka online sjednání produktů bankovních společností pro nové klienty? Na snímku muž u počítače. Zjednodušené postupy při sjednávání bankovních produktů najdeme u všech jejich poskytovatelů. Jejich implementace souvisí jednak s rozvojem technologií, se změnou preferencí klientů (na pobočkách chtějí...

ZUNO Bank je na prodej

ZUNO Bank je na prodej. Na snímku obrazovka s logem ZUNO. Na začátku minulého týdne informovala rakouská společnost Raiffeisen Bank International o svém záměru prodat online banku ZUNO, která patří do její skupiny a působí v Česku a na Slovensku. K prodeji je všech...

všechny příspěvky v rubrice










 






  money & business point   

 Domů   Tisk   Nápověda   Kontakt

Provozuje Scott & Rose   www.mbpoint.sk